KKK
Vastused kõikidele sinu küsimustele.
Transport ja
tarneaeg
Uusuni.ee e-poes on iga pakkutava toote juures nähtav orienteeruv tarneaeg. Uusuni.ee veebipoe toodete tarneaeg võib varieeruda vahemikus 1 päev kuni 10 nädalat, sõltuvalt konkreetsest tootest ja selle saadavusest.
Üldjuhul anname kliendile teada võimaliku tarnekuupäeva mõne tööpäeva jooksul pärast tellimuse esitamist. Kui olete veebipoes tellimuse teinud ja selle eest maksnud, saate kinnituse e-kirjaga, et tellimus on töösse võetud. Pärast seda võtab uusuni.ee ühendust tehasega, et täpsustada laadimisaega.
Kui tehase laadimisaeg on kinnitatud, lepitakse kokku kliendiga ning seejärel ka transpordifirmaga tarnekuupäev. Täpne tarneaeg sõltub mitmetest teguritest, sealhulgas toote saadavus, tootja tööaeg ja transport.
Jälgige oma e-posti teadete saamiseks, kuna täpse tarneaja osas antakse teile teada e-kirja või telefoni teel. Uusuni.ee püüab tagada klientidele võimalikult täpse ja mugava tarneaja.
- Logige sisse oma kontole veebisaidil.
- Minge oma tellimuste lehele või tellimuste ajaloo sektsiooni.
- Valige tellimus, mida soovite muuta.
- Otsige muutmise võimalusi, näiteks toodete eemaldamist, suuruse muutmist või uute toodete lisamist.
- Kui olete teinud soovitud muudatused, salvestage tellimus uuesti.
- Veenduge, et olete kõik muudatused kinnitanud ja jälgige, kas muudatused on edukalt salvestatud.
Kui teil on probleeme või küsimusi, võtke ühendust klienditoega aadressil info@uusuni.ee või telefonil +3725542963.
Kui teil on vaja oma tarneaadressi muuta, andke sellest teada telefonil +3725542963 või e-posti aadressil info@uusuni.ee.
Kui toode on kohe laos ja transportijal on võimalus samal päeval vedu teha, siis on võimalik toode ka samal päeval kätte saada.
Maksmine
Toodete eest saab maksta mitmel erineval viisil:
- Pangalingi kaudu: Saate tasuda Swedbanki, SEB, LHV, Luminori ja teiste pankade pangalinkide kaudu.
- Krediitkaardiga: Võimalus maksta otse krediitkaardiga.
- Tavalise pangaülekandega: Teil on võimalik tasuda tavalise pangaülekandega.
- PayPaliga: Maksmine PayPal’i vahendusel.
- Järelmaksuga: Pakume võimalust tasuda järelmaksuga, kuid selle üldtingimustega palume tutvuda SIIN.
Oluline teada: Kliendi tellimus tühistatakse juhul, kui klient ei ole tasunud ettemaksu. Müügiarve saadetakse kliendile e-postiga pärast arve täies ulatuses tasumist.
Tagastus
Kõikidele uusuni.ee e-poest ostetud kaupadele kehtib eraisikutele 14-päevane tagastusõigus.
14-päevase tagastamisõiguse kasutamiseks ei tohi tellitud kaupa kasutada muul viisil kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks viisil nagu see on lubatud kauba testimiseks füüsilises poes, sh tagastatud toode peab olema puudusteta, komplektne, kahjustamata originaalpakendiga. Klient kohustub tasuma tagastatud kauba tagastuskulud.
Tagastamise soovist tuleb kliendil teada anda e-posti aadressile info@uusuni.ee tehtud avalduses, aga mitte hiljem kui 14-päeva jooksul peale kauba kättesaamist. Tagastuse vormi saab alla laadida ja printida [siit](link). Kui klient on sõnaselgelt valinud e-poe pakutud kõige odavamast tavapärasest kauba kättetoimetamise viisist erineva kättetoimetamise viisi, ei pea e-pood klientidele tagastama kulu, mis ületab tavapärase kättetoimetamise viisiga seotud kulu.
Raha kantakse kliendile tagasi samale arvelduskontole millelt jõudis laekumine e-poodi. Kliendile tagastatakse raha 14 päeva jooksul taganemisteate saamisest juhul kui e-pood on tagastatava kauba kätte saanud või kui ostja on esitanud tõendi, et on kauba tagasi saatnud. Kui kaupa on kasutatud muuks otstarbeks kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks või sellel on kasutamise või kulumise märke, on e-poel õigus alandada tagastatavat tasu vastavalt kauba väärtuse vähenemisele. Kui klient kasutab tagastamisõigust 14-päeva jooksul, kuid on kasutanud kaupa kauem, kui see on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks, vastutab klient kauba väärtuse vähenemise eest.
E-pood vastutab uusuni.ee e-poest ostetud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduse eest, mis oli olemas juba asja üleandmise hetkel ning mis ilmneb kuni kahe aasta jooksul, alates kauba üleandmisest kliendile. Sellest esimese aasta jooksul asja üleandmisest kliendile eeldatakse, et puudus oli olemas juba asja üleandmise ajal. Kliendil on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt kahe kuu jooksul e-poe poole, saates e-kirja aadressile info@uusuni.ee. E-pood ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast kauba üleandmist kliendile. Kui ostetud kaubal on puudused, mille eest e-pood vastutab, parandab või asendab e-pood puudusega kauba. Kui kaupa ei ole võimalik parandada ega asendada, tagastab e-pood kliendile kõik müügilepinguga kaasnenud tasud. E-pood vastab kliendi esitatud kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 15 päeva jooksul.
Kui klient ja e-pood ei suuda lahendada vaidlust kokkuleppe teel, siis on kliendil võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole. Menetlustingimustega saab tutvuda ning avaldust esitada [siin](link). Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada kliendi ja e-pood vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Kliendi kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta. Klient võib pöörduda Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava platvormi poole.
Leiame koos muredele lahenduse!
Parim hind!
Soovime pakkuda meie veebipoes müüdavatele toodetele parimat hinda ehk Hinnagarantii. Kui näed meie veebipoes müüdavat toodet mujal soodsama hinnaga, kirjuta meile julgelt info@uusuni.ee ja saada link (kus toode on soodsamalt müügil). Anname endast parima, et teha sulle konkurentsivõimeline pakkumine. Pane tähele, et meie transpordikulu sisaldub juba toote müügihinnas, erinevalt teistest veebipoodidest.
Protsessi järgi toimib Hinnagarantii järgmiselt:
- Teade UusUNI.ee-le: Kui avastad, et konkureeriv veebipood pakub sama toodet madalama hinnaga, siis anna meile sellest märku info@uusuni.ee
- Uusuni.ee parema pakkumise tegemine: Pärast teate saamist vaatame üle antud informatsiooni ja teeme sulle parima võimaliku pakkumise!
On oluline märkida, et Hinnagarantii ei hõlma mitte ainult toote müügihinda, vaid ka transpordikulusid. UusUNI.ee transpordikulu on juba sisaldatud toote müügihinnas, erinevalt mõnest teisest veebipoest, kus võidakse lisada täiendavaid transpordikulusid maksmisel.
Hinnagarantii eesmärk on tagada klientidele usaldusväärne ja konkurentsivõimeline hind nende ostudele, pakkudes samal ajal kvaliteetseid tooteid ja teenust.